شکوری: گزی فکر می‌کند افسر راهنمایی و رانندگی است!/ آقایان حرف زیادی نزنند!
نوشته شده توسط : مهرداد فلاحی
جرات دارید رودررو حرف بزنید
شکوری: گزی فکر می‌کند افسر راهنمایی و رانندگی است!/ آقایان حرف زیادی نزنند!

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال شاهین بوشهر در واکنش به اظهارات مسئولان این باشگاه گفت: از این آقایان می‌خواهم که حرف زیادی نزنند.

خبرگزاری فارس: شکوری: گزی فکر می‌کند افسر راهنمایی و رانندگی است!/ آقایان حرف زیادی نزنند!

هادی شکوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت شاهین بوشهر و اظهارات احمد گزی در مورد بازیکنان گفت: اینکه ایشان گفته مشخصات بازیکنان را به کمیته انضباطی فدراسیون می‌دهد حرف جالبی است زیرا او  فکر می‌کند افسر راهنمایی و رانندگی است. کارنامه ما بازیکنان مشخص است و نیازی نیست که مشخصات ما را به کمیته انضباطی بدهند. آنها چرا قایم شده‌اند و مصاحبه می‌کنند بهتر است بیایند و رو در رو حرف بزنند.

وی افزود: آقایان یادشان باشد که در ابتدای فصل به ما التماس می‌کردند به شاهین بیاییم و در نیم فصل من را قسم دادند که از شاهین نرو و بمان. اگر بخواهم از حضورم در شاهین حرف بزنم می‌توانم از اتفاقاتی که در این باشگاه دیده‌ام یک کتاب بنویسم.

شکوری تصریح کرد: نمی‌دانستم که گزی بازیکنان را تهدید کرده و گرنه در تمرین حاضر نمی‌شدم. هیچ کدام از تعهدات مالی باشگاه نسبت به ما عملی نشده و ما فقط به عشق مردم خونگرم و دوست داشتنی بوشهر در تمرین حاضر شده‌ایم. این یک ماه هم برای شاهین بازی می‌کنیم اما بهتر است آقایان حرف زیادی نزنند و ما را تهدید نکنند زیرا شخصیت من به گونه‌ای نیست که بخواهند با تهدید با من رفتار کنند. به خاطر رفاقت جان می‌دهیم اما اگر بنا به تهدید باشد شرایط شاهین بدتر خواهد شد.

مدافع پیشین استقلال تاکید کرد: شاهین بوشهر هر چه در این فصل دارد از امثال من و وحید طالب لو و مهدی نوری دارد. ما بازیکنان تیم را جمع کرده‌ایم. سایرین از مدیر عامل تا سرمربی همه آمدند و رفتند و تیم را رها کردند اما بازیکنان ماندند. باشگاهی که سازمان ندارد باید در طول یک فصل 4 سرمربی و 5 مدیر عامل عوض کند.

شکوری با اشاره به مشکلات شاهین بوشهر به فارس گفت: ما آب معدنی هم نداریم. تیمی که به فینال جام حذفی رفت و شانس آسیایی شدن داشت پیراهن دوم نداشت. در فینال جام حذفی 11 پیراهن یکدست نداشتیم که بازیکنان برای گرم کردن بپوشند.

 

وی اضافه کرد: غذای بازیکنان در خوابگاه قطع شده بود و من برای بازیکنان غذا گرفتم. تیم را دو ساعت زودتر به ورزشگاه می‌برند تا پول هتل ندهند. گذرنامه بازیکنان به خاطر پول در گروی هتل است. بازیکنان شاهین خیلی آدم‌های بزرگواری هستند که با این شرایط به عشق مردم تمرین می‌کنند. وقتی پیرمردان و کودکان با التماس و اشک از ما می‌خواهند به مسئولان کاری نداشته باشیم و تمرین کنیم، می‌مانیم اما اگر می‌دانستم که تهدیدمان کرده‌اند در تمرین حاضر نمی‌شدم.

این بازیکن یادآور شد: با بزرگترین مدیران کار کرده‌ام و اگر قرار بر مصاحبه باشد حرف‌هایی برای گفتن دارم که بسیار تکان دهنده است. شاهین بوشهر حتی به بقالی و ساندویچی هم بدهکار است. پولی ساندیسی را که خریده‌اند ندارند بدهند بعد می‌خواهند همه بارها را بر دوش بازیکنان بگذارند.

شکوری در پایان گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: همان شاهینی هستیم که در نیم فصل اول بهترین خط دفاع را داشتیم. بازیکنان تغییر نکرده‌اند این باشگاه بود که برای ما مشکل ایجاد کرد. بهتر است آقایان حرف نزنند و لطفا عقب‌تر بایستند تا ما این یک ماه را هم به عشق مردم تمرین و بازی کنیم و حرف از کمیته انضباطی و منشور نزدند که من خیلی حرف‌ها برای گفتن دارم و همیشه هم سالم زندگی‌ کرده‌ام. بازیکنان به خاطر رفاقت وجدان کاری و مرام و معرفت در تمرین حاضر شده‌اند و این آقایان هم بهتر است به جای آنکه در خفا مصاحبه کنند جرات کنند و بیایند رو در رو حرف بزنند.


 




:: برچسب‌ها: شکوری , راهنمایی و رانندگی , افسر ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: